Online Reservaties

Hieronder vindt u het overzicht van onze tarieven. Bij huur voor een activiteit van meerdere dagen maken wij een offerte op maat.

• Als verenigingen van Melle worden beschouwd: alle verenigingen die lid zijn van een adviesraad van de gemeente Melle, en buurtcomités van Melle
  • De periodes voor opbouw/voorbereiding en afbouw/opruimen moeten eveneens gereserveerd worden. Ze worden verrekend aan half tarief.
  • De energietoeslag wordt tijdelijk ingevoerd owv de hoge stookkosten. De toeslag wordt niet verrekend tijdens de opbouw/voorbereiding en afbouw/opruimen.

Hoe ons reservatiesysteem gebruiken?

U klikt de datum naar keuze aan (die kleurt zwart) en u vult daarna alle gegevens in.

Zeer belangrijk: gelieve de voorbereidingstijd en de opruimtijd of afbouwtijd ook te reserveren. U kan de Kerk niet betreden of materiaal (laten) leveren buiten uw reserveringsperiode. Wij verwachten dat de kerk “borstelschoon” en volledig leeg is op het einde van uw reserveringsperiode.

Kalender word geladen......
Beschikbaar